Comença l’ Assamblea parlant la Comissió d’Acció. El primer punt que s’exposa és la disponibilitat de demà. Es passa un paper perquè tothom apunti la disponibilitat que té per demà i s’apunti. Es parla també de que és necessari crear un mínim d’infraestructura i que s’està fent una llistat de mínims per cobrir aquesta (cartells, fotocòpies, etc.) i portar-ho a l’assemblea.
Sobre la infraestructura de demà hi haurà paper d’embalar, guixos.. però si algú en pot portar millor. A més també faria falta aigua, cremes solars, cordes, potser toldos i “sombrilles”, información impresa,… Demà qui vinguí i pugui portar quelcom d’aquesta infraestructura estaría molt bé. El cartell no s’ha pogut imprimir.
Un altre punt que s’exposa és que estaría bé que es creés una comissió artística on els artistes de Tiana poguessin organitzar-se i potser els dissabtes fer alguna acció musical (perquè es comenta que hi ha molts músics) o d’altres àmbits artístics per fer resò i difusió, i dir la seva.
El Cau finalment farà l’activitat de demà com a Cau. Es realitzarà l’activitat que es ténia prevista, i a més es farà un mural on hi haurà tres focus d’expressió: què t’indigna? què proposes? i què exigeixes? Hi há una proposta a l’assemblea de què també podria estar bé incloure què t’agrada?
Les comissions en ser demà l’assemblea a les 18.30 es reunirien a les 18.00 per fer l’ordre del dia de l’assemblea. Es decideix que per diumenge es manté aquest mateix horari. Per demà s’haurà de veure qui pot cobrir diumenge.
Per altra banda l’hora de reunió de les comissions de demà és a les 12 del matí.
Per últim s’exposa la possibilitat de a les 21.00 fer una projecció.
Es voten tots aquest punts i s’aproven.
Parla la Comissió TIC. És una nova comissió sobre Tecnologia, Informació i Comunicació. Els integrants d’aquesta comissió són en Pere i en Xavi.
S’exposa que s’està fent un canvi de bloc per tenir més capacitat de gestió, i un cop fet, es farà una presentació d’aquest i de cóm utilizar-ho. La comissió està oberta a nous integrants i suggeriments al respecte.
Es vota a favor d’aquest canvi. També s’explica cóm funciona el google grups perquè hi ha gent que no sap cóm accedir-hi.
La Comissió de contacte amb Barna exposa que a les 12 hi ha una reunió a Barcelona de totes les assamblees. En principi havia d’assistir la Clara Maristany, però potser no pot anar-hi. I no es sap res de si podrá la Judith… En Moi s’ofereix a anar-hi si no hi ningú.
És vota a favor de que algú faci el contacte amb Barcelona.
La Comissió de disseny proposa que s’instalin a Tiana unes casetes als arbres com les del 1, 2, 3 on hi hagi informació i una llibreteta o uns fulls on tothom pugui dir la seva. Votació a favor? , no ho tinc registrat.
Es mostra el cartell que s’ha dissenyat i es planteja el dubte de si el logo no hauria de ser el mateix o similar al de Plaça Catalunya. Molta gent ha votat que SI però es porta aquest tema a debat per la Comissió de disseny.
També s’exposa la qüestió de si és necessari posar un tampó a tots els fulls, cartells,etc. que editem. Aquesta qüestió també es porta a debat i es decideix portar aquest debat a la Comissió. El debat es centra en si s’hauria de segellar tot, de si no seria més pràctic fer-ho mittjançant una enganxita, o de si potser és millor no segellar perquè tothom que vulgui expresar-se ho faci espontàniament.
S’obre el torn obert de paraula es parla de què és necessari tenir un mínim d’infraestructura a nivell de calers, també de què es necessari fer un relleu de secretaria i s’exposa la proposta que les comissions abans de l’assamblea facin un email amb un resum d’allò que exposaran per tal que la feina del secretariat sigui menys feixuga, i també es parla sobre si el sistema que fem servir d’organitzar-nos per assemblees i comissions és l’adeqüat.
Fi de l’assamblea.